Informasjon om nytt faktureringssystem

Vi i Varanger Bynett har nå byttet faktureringssystem. Fra og med september vil du derfor få en ny faktura fra oss, med logoer fra både Telia og Varanger Bynett.

Den første fakturaen blir tilsendt i posten. Vi oppfordrer alle kunder til å opprette e-faktura og avtalegiro i sin nettbank. Første faktura vil være UTEN gebyr, mens videre faktura som blir sendt i post vil ha et gebyr på 59,-.  NB! Hvis du ikke har fått kreditert fakturagebyret på din faktura, kan du trekke fra 59,- kroner når du betaler.

Hvis du ikke har mottatt faktura innen 15.09.21 burde du kontakte oss, slik at vi kan få sjekket at vi har riktig fakturaadresse til deg.

Flere fakturaer samme måned

Når vi endret faktureringssystem ble det ikke lengre mulig med etterfakturering av tjenestene. I september vil derfor alle kunder få faktura fra vårt gamle system for tjenester i perioden 01.08.2021-01.09.2021, mens den nye fakturaen fra Telia/Varanger Bynett gjelder perioden 01.09.21-30.09.2021.

Fakturaen for perioden 01.08.21-01.09.21 fra gammelt system har forfall i oktober.

Min side

Da vi nå har et system sammen med Telia, vil du som kunde ha mulighet til å logge inn på Telia Min Side for å administrere ditt abonnement. Der kan du bestille, endre og avbestille tjenester, samt sjekke dine fakturaer.

Besøk www.telia.no/login/ og trykk «Min Side for TV og fast / trådløst bredbånd»

Første gang du logger inn trykker du på «Glemt passord» så vil du få tilsendt nytt passord på SMS.

Kundesupport

Har du andre spørsmål knyttet til disse endringene kan du kontakte til kundeservice@varanger-kraft.no eller telefon 78962630.